Beauty Inspiration 3/2016

Beauty Inspiration

Data: wt., 14/06/2016 - 16:03 /
Beauty Inspiration

BIBLIA ZYSKOWNOŚCI USŁUG BEAUTY I SPA AD 2016

Miało być o programach lojalnościowych, ewentualnie o budowaniu relacji w zespole. Oczywiście mowa o propozycjach tematu wiodącego wydania, które właśnie trzymacie w dłoniach. Dlaczego jednak żaden z nich nie trafił na nasz redaktorski warsztat? Dlaczego nie rozebraliśmy go na czynniki pierwsze, jak zawsze w postaci kilku artykułów charakteryzujących dane zagadnienie w jego najistotniejszych aspektach? Powód jest prosty. Wybraliśmy temat, którym żyjemy już od 6 miesięcy – ZYSKOWNY BIZNES BEAUTY I SPA. Jest dla nas najważniejszy nie tylko dlatego, że zyskowność to bez wątpienia główny cel prowadzania biznesu beauty, ale przede wszystkim dlatego, że jest to temat i hasło przewodnie najważniejszej naszej inicjatywy, czyli corocznej konferencji Klubu Biznesu Beauty Inspiration dedykowanej właścicielom i managerom obiektów beauty i spa.

Tak więc wygrała ZYSKOWNOŚĆ. Wobec tego zapraszamy do lektury 9 „zyskownych” artykułów, przy- gotowanych przez 9 prelegentów naszej konferencji. Każdy z nich przygotował opracowanie – analizę jednego z aspektów tematu konferencyjnego wystąpienia. W rezultacie otrzymaliśmy 9 cennych wskazówek dla managera, swego rodzaju biblię zyskowności AD 2016. To wyłącznie praktyczne analizy, pokazujące to, co dziś najważniejsze w takich elementach budowania zyskowności jak: planowanie finansowe, marketing, sprzedaż, inwestowanie, praca z ofertą, promocja, finansowanie itd. Dla tych z Państwa, którzy będą z nami podczas konferencji, materiały te będą cennym uzupełnieniem konferencyjnych wystąpień. Tym zaś, których nie będzie z nami, w ten sposób chcielibyśmy przybliżyć to wydarzenie i podzielić się prezentowaną tam wiedzą. Wierzymy, że w szerokim wachlarzu tematyki zyskowności z pewnością znajdziecie coś do zastosowania we własnym biznesie. Chociażby inspirację. Będzie to dla nas największą satysfakcją i potwierdzeniem celowości naszej pracy. A już dziś, kiedy to piszę, czyli na dwa tygodnie przed konferencją, wiemy, że pobiliśmy kolejny rekord frekwencji. Co roku jest nas więcej, co – przynajmniej w naszym odczuciu – jest policzalnym potwierdzeniem rosnącej potrzeby tego, co jest główną misją Beauty Inspiration – dostarczenia wiedzy i podnoszenia kwalifikacji osób prowadzących biznes beauty i spa. Mamy szansę wspólnie z Państwem pracować nad profesjonalizacją usług beauty i spa.

Propozycje tematów wydania, których realizację rozważaliśmy do tego numeru, pewnie znajdą się w kolejnych. Chyba, że podczas konferencji zainspirujecie nas Państwo czymś bardziej „gorącym”. Na co – nie ukrywam – liczymy.

Mariusz Nieścior
redaktor naczelny
Beauty Inspiration

Beauty Inspiration okładka
Kliknij i przejdź do strony wydawcy

 

SPIS TREŚCI
05/2015 BEAUTY INSPIRATION 3/2016

nowości
6 Nowe produkty, urządzenia i kosmetyki do obiektów beauty i spa

wiadomości
14 Informacje z branży, wydarzenia, inwestycje, szkolenia

biznes
temat wydania: ZYSKOWNY BIZNES BEAUTY I SPA
22 Motywowanie pracowników
26 Liczby mówią same za siebie – dane, którymi powinien interesować się manager
28 Momenty sprzedaży – co, kiedy i jak sprzedawać, a kiedy odpuścić
32 Od szyldu po wystrój wnętrz – komunikacja wizualna perfekcyjnego salonu
34 Structogram, czyli jak właściwie wykorzystać potencjał pracownikówWywiad z Anną Urbańską, neuroceachem i Master Trenerem Structogramu
38 Trendy marketingu beauty
41 Kiedy salon nie przynosi zysków
44 Promocje? Nie, dziekuję
46 Weź dofinansowanie na szkolenie pracowników
48 Sekrety skutecznej reklamy na Facebooku

wywiad z managerem
51 Sukces rodzi się z zaangażowania i systematycznej pracy Rozmowa z Agatą Wendzonką,

spa & wellness
54 Światowy Dzień Wellness

medycyna estetyczna
56 Leczenie nadpotliwości
58 Mikronakłuwanie jako metoda poprawy kondycji skóry
62 Techniki łączone w mikronakłuwaniu

kosmetologia
66 Czy klient może mnie zarazić
70 Dezynfekcja i sterylizacja
72 Pomaganie obciąża – wypalenie w zawodzie kosmetologa
78 Analiza kolorystyczna skóry w makijażu permanentnym
80 Skóra wrażliwa – przyczyny, objawy, metody pielęgnacji
82 Kremy do opalania – obalamy mity
85 Zestawienie kosmetyków do modelowania sylwetki

 
www.beautyinspiration.pl