Obserwowanie słów kluczowych
ŻANETA STANISŁAWSKA
Od początku: czym właściwie są słowa kluczowe?
To pewne frazy, dzięki którym wyszukiwarki rozpoznają naszą stronę, kategoryzują ją w konkretny sposób, a następnie pokazują na danym miejscu w wynikach wyszukiwania.
Pewnie wielokrotnie zastanawiałaś się, dlaczego po wpisaniu w daną wyszukiwarkę Medycyna estetyczna Warszawa na pierwszych miejscach wyskakują akurat takie, a nie inne salony. Jeśli chcesz utwierdzić potencjalnych klientów o jakości Twoich usług, zadbaj o wysokie pozycjonowanie – czyli umieszczanie Twojej strony „na górze” wyników, które pojawiają się podczas wyszukiwania fraz. W końcu sama mając do wyboru lekarza, o którym można przeczytać wiele pozytywnych informacji w Internecie wybrałabyś się do niego, prawda?
Podstawy pozycjonowania jednak przedstawię w kolejnym wpisie, dziś chciałabym przedstawić kilka narzędzi związanych z wychodzeniem klientom naprzeciw i odpowiadaniem na ich zapytania w Internecie.
Aby określić, jakie słowa kluczowe są ważne dla Twojej działalności zastanów się co potencjalna klientka chciałaby wpisać w Google, aby znaleźć Twój salon. Najczęściej jest to nazwa danej usługi i nazwa miasta lub regionu, w którym dana osoba chce skorzystać
Spisz wybrane przez Ciebie słowa kluczowe pamiętając, żeby nie było ich zbyt wiele. Teraz możesz przejść do właściwego działania, czas na monitorowanie Internetu!
Pewnie myślisz – po co?
Wyobraź sobie, że dostajesz powiadomienia za każdym razem, gdy ktoś w Internecie (na forum, w mediach społecznościowych) użyje słów: fryzjer Katowice, np. pytając internautów o najlepszy salon w danym mieście.
Jak możesz to wykorzystać na swoją korzyść?
Odpisać na pytanie jako salon fryzjerski, kosmetyczny, SPA etc. Dzięki temu udowadniasz swoje zainteresowanie klientem i wychodzisz mu naprzeciw. Taka reakcja sprawia, że prawdopodobieństwo wizyty, której odpisałaś jest o wiele większe. Możesz zastanowić się także nad dodatkowymi elementami mogącymi zachęcić do umówienia się właśnie w Twoim salonie, np. przekazać zniżkę.
Skoro poznałaś już podstawowe zasady obserwowania wybranych fraz, czas na działanie!
Aby znaleźć serwisy umożliwiające Ci tę czynność, wpisz w wyszukiwarce: monitorowanie internetu. Zobaczysz kilka propozycji narzędzi, które pozwolą Ci na bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. Często wspominane serwisy oferują możliwość bezpłatnego korzystania z nich przez dany czas. Jest to dobre wyjście szczególnie dla wahających się osób.
Daj znać, jakie są efekty!
Więcej informacji na : http://stanislawska.pl/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŻANETA STANISŁAWSKA
Łączę wiele ról: jako wykładowca akademicki spełniam się w edukacji innych, jestem trenerką z zakresu microblading, makijażu permanentnego i mikropigmentacji medycznej. Aktywnie uczestniczę w spotkaniach branżowych, gdzie często prowadzę wykłady i szkolenia. Mam na swoim koncie trzy firmy – Broadway Beauty, NaNo Medic i So Beau, których prowadzenie pozwoliło mi zyskać doświadczenie związane z prowadzeniem biznesu. Ponad 10 lat doświadczenia w branży beauty & SPA to setki przeprowadzonych szkoleń i rozmów z klientami, a także sukcesy i błędy, które odczułam na własnej skórze i które doprowadziły mnie do miejsca, w którym jestem dziś. Więcej o mojej pracy znajdziecie na blogu: www.stanislawska.pl
Doświadczenie:
2007–2015 – Własny Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Broadway Academy w Tychach
2011 – obecnie – Broadway Beauty International Beauty Group – Sieć Międzynarodowych Szkół kosmetycznych
2013 – Właściciel i pomysłodawca marki kosmetyków profesjonalnych Nano Medic
2014 – Sieć Szkół BB College – pierwszy w Polsce roczny system nauczania w zakresie makijażu Permanentnego oraz Mikropigmentacji Medycznej oraz Kosmetologii Estetycznej
2015 – Właściciel i pomysłodawca pierwszego w Polsce magazynu o makijażu permanentnym FOREVER
2016 – Współwłaściciel i pomysłodawca branżowej linii odzieżowej Sobeau
Artykuł sponsorowany